20 Şubat 2011 Pazar

Bu sene doğan bütün bebeklere gelsin :)

Bu sene nasıl bir bereket olduysa neredeyse tanıdığım herkes doğum yaptı :)) En az 9 bebek haberi aldım ve 9'u da kız! Bunlardan biri de elbette benim minik kızım,nâm-ı diğer ,"Rü."Neyse Ayşe Rüveydâ küçük hanımefendisi ve onun sevgili s.kardeşi İpek küçük hanımefendisine ithaf ediyorum hususen ancak yine de tüm bebeklere gelsin.:)



 








Eve plato kurdum neredeyse bu fotoğrafları çekebilmek için:)) Gülmeyin:))) Bu iş çok eğlenceliymiş ama itiraf etmeliyim. Yapması bir güzel,sunması ayrı bir güzel. Kafamda çok değişik şeyler var inşallah hayata geçirebilirim..Şimdilik elimden bu geldi,inşallah beğenirsiniz.Her türlü yorumunuzu heyecanla bekliyor olacağım.
Tarif işine gelince;tariflerimin hepsi anonim.Çoğunu nereden aldığımı bile unutmuşum.Artık beynelminel olmuş "royal icing" tarifini gönül rahatlığıyla verebilirim,inşallah.Hem çok kolay hem çok zevkli bu kremayı ne jelatin ne de glikoza ihtiyaç duymadan gönül rahatlığıyla yapabilirsiniz.Ayrıca şeker hamurundan kat kat lezzetli olduğunu da itiraf etmeliyim. Peki..en kısa zamanda royal icing'li bir gönderide buluşmak dileğiyle diyelim şimdilik..selam! :) 

8 yorum:

Cahide dedi ki...

Eveeeet beklediğim resimler geldi sonunda:) Ama tarifleride istiyorum:)
Ne kadar emek vermiş, özenmişsin. Ellerin dert görmesin canım benim...
Resimler süper ama düzenleme programı kullanırsan süper ötesi olur;)
Aşağıda verdiğim linkten programı indirebilirsin.

http://www.tamindir.com/program/17931/PhotoScape.htm

Ben hep bu programı kullanıyorum. resimleri parlatıp netleştirebilirsin.
Allah'a emanet ol tatlı kardeşim...

Deniz dedi ki...

Allah gönlüne göre versin emi:)Ben de tam sana böyle bir program soracaktım:))

Kurabiyeleri beğenmene çok sevindim:)Tarifleri de vereceğim inşallah..

Cahide dedi ki...

Haa unutmadan, resimlerinin üzerine aynı programdan isminide yaz.Zira bu alemde (ç)alıntı yapan pek çok çıkıyor:)

Deniz dedi ki...

Çalsın yahu Cahide Sultan:) Hayallerimi de çalamazlar ya:) bari çaldıktan sonra 2 de namaz kılsalar,boş gitmesinler eve..Ben yine de büyük sözü dinleyeyim,tamam:)

mintininmutfağı dedi ki...

yüreğine sağlık sevgili arkadaşım.bebeğin en yenilesi zamanında.allahım bağışlasın onu sana.teşekkür ediyorum cici ziyaretin için.ben de seni izemeye aldım uğrarım inşallah yeniden.bebişini kokluyorum izninle...sevgilerimle

papatya68 dedi ki...

Selam Deniz kardeşim
iadei ziyarete geldim sana
Maşaallah kurabiyelerin süslemeleri harika olmuş ellerine sağlık
Çiğ böreği yapınca sonucu bekliyorum bizim evde ne zaman yapılsa hüüüüp diye bitiverir:)))
Beğenmene sevindim tadını da beğeneceksiniz emin ol
bende seni izlemeye alıyorum
sevgiler

Özlem dedi ki...

çok özenli ve güzel olmuşlar. resimlemeye de ayrıca bayıldım.. Gerçekten şeker şeyler:)

gökşen demir dedi ki...

Çalışmalarınız dikkat çekici ve özenli. Elleriniz dert görmesin. yukarıda bahsettiğiniz prog.dan faydalanacağım. Bunun içinde ayrıca teşekkür ederim. saygılarımla... http://yamalibohca.net/