8 Mart 2011 Salı

:((

24 saati aşkın süredir blogspotun kumanda panelini açamıyorum..bir sürü dns ayarı yapmama rağmen sorunu gideremedim..şu an keyfi gelen ayarlar sayesinde belki bu yazıyı bloga ya ekleyebilirim ya ekleyemem..

engellenme duygusu gerçekten kötü..

nasıl anlatsam ki.. zaten seçtiği yaşam şekli yüzünden pek çok şeyi devlet eliyle engellenen bir insanın sadece evinde oturduğu yerden bir şeyleri paylaşma isteğinin de engellenmesi..ve bunun yine "devlet" (!!!) marifetiyle yapılması ,bir vatandaş olarak bende neler hissettiriyor,anlatmayacağım. bu devletle aramda kalsın. sandıkta görüşürüz diyorum kendilerine..

ben
sadece
insaf 
istiyorum
artık.


insaf............ :(

***

Hâl böyleyken böyle.. kötü komşu adamı ev sahibi edermiş misal,kafayı bozup domain alıverdim.. ne diyeyim ;

http://www.sekerseyleratolyesi.com vatana ,millete ve kurabiyelere hayırlı olsun;Allah cup cake'li macaron'lu büyütsün inşallahhhhh!!!

***
Aslında hiç güleceğim yok inanın,gerçekten çok sinirim bozuk ve kalbim kırık bu sefer..artık koyun olmaya son diyorum kendi adıma. kasaplara duyurulur.. hoş,tavşanların küstüğü dağın da çok umurunda.. keşke umurunda olsaydı da insanı yaşatmadan devletin yaşayamayacağını idrak etseydi birileri..

keşke.

:(

2 yorum:

Cahide dedi ki...

Sana wordpress'e geç diyeceğim ama oraya geçenler 2008 yılında wp ninde kapandığını bilmiyorlar. Ve bloggerin kapatılmasına sebep olan bloglar, şu an wp ye geçtiler ve oradan yayın yapıyorlar. Yakında orasıda kapatılırsa hiiiç şaşırmam:((

Cahide dedi ki...

Oooo demek com. oldunuz hanımefendi:)
Hayırlı mübarek olsun, içinden hayırlar güzellikler fışkırsın inşaallah. Çok iyi yapmışsın.yerinde bir karar olmuş. Bunu bende düşünüyorum ama bir türlü hayata geçiremedim.
En başta olsa daha kolaydı. Şimdi site etkilenir mi diye düşünüyorum. Hayırlısı bakalım...