7 Mart 2011 Pazartesi

Gastronomik Kabus ; Macaron !

Size de oldu mu hiç.. size,yani yemeyi içmeyi sevmekten öte bu konuyla ilgili şeylere hastalıklı bi' merak duyan içinizdeki o canavar şeysine diyorum :s

O "canavar şeysi" ruhumu kısmen de olsa ele geçirmiş gibi.. Sürekli aynı şeyi düşünüp duruyor günlerdir.. Aslında adını ilk Mehmet Yaşin'den duymuştum;  "macaron". Valla kuzuyu bile ehe şuncacık kuzu sanan ( öyle değilmiş Cahide kardeşim öyle dedi :)) ben,elbette macaronu da makarna gibi bi şey sanmalıydım ama ekranda o renkli renkli kurabiye mi desem ne desem "şey"leri(!) görünce gözlerimi nimet görmüş pikaçu gibi kooocaman açıvermiştim ki ,nereden bilebilirdim o mutlu ânın böyle bi ızdıraba dönüşeceğini..

Yandım Allah macaron da macaron!!..aklı evvel bi tarif bul bulabilirsen.bir yanda da gurur abidesi ben! :p kimsenin tarifini araklamak istemez..e bunun da bi tarifi var sonuçta ,kendin mi icad edecen,zaten tutturması zor bi hamur! illâ badem unuyla mı olacak falan derken ..fındıkla da olmaz mı gibisinden hayaller..
tarifler arasında bunaldıkça işi,neredeyse fransızca kursuna gitmeye kadar bozmakla tehdit ettim nefsimi bi an.. işte o an duruldu azıcık:)))korktu garibim..

"Abartma lütfen Deniz Abla!"dedim,ooo piti pitiii yaparak önüme gelen en basit tarifi aldım..yarın yapmayı düşünüyorum,inşallah.. upss..bademim yok.:s .fındığım var.. olsun.. (saçmalama alametleri !..)


olur mu sahi...?  :s

bekleyip görecez..şimdi yorgunum.. bu ara sık sık dediğim gibi - Aslı'nın kulakları çınlasın!- "Pikaçu yorgun..."

6 yorum:

Urfa Tutkunu dedi ki...

Ben de hep merak etmişimdir. Tarifiniz olursa deneyeyim bari inş =)

çeşnici Handan dedi ki...

Çok severim ama denemeye cesaret edemedim eğer başarırsan tarifini hemen uygularım. Güzel br hafta dilerim.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Deniz ne demek ben tşk ederim takılırsan sor bana sevgiler .) Bu arada kelime onayını hayır yap daha kolay yorum yazarız ok

CAHİDE dedi ki...

Niye olmasın kuzum?:))
Takılıp kalma tariflere, özgün olmak en güzeli

Ben bu Deniz abla'dan pek umutluyum hakkaten.Biliyorum güzel şeyler çıkacak. Haydi bakalım izlemeye devam:)

Ha birde Deniz ablacım şu yorumlardaki doğrulama kodunu kaldırsan diyorum. Yazması çok zoruma gidiyorda :s

CAHİDE dedi ki...

Ayrıca yorumları onaylandıktan sonra yayınlıyacak hale getirsen. bazen bu yüzden insanın başı ağrıyabiliyor da...

İkiz Annesi dedi ki...

Yazıya bayıldım:))
Çok severim macaron tarifi bekliyorum:)
Kolay gelsin.