17 Mart 2011 Perşembe

Kitap Cadısı Beni Mim'lemiş meğersem!


Sevgili hemşehrim Kitap Cadısı beni mim'lenmiş de ruhum duymuyo!
Eee,n'olacak şimdi..Ne yapmam gerekiyor..Bu ilk mim:))

Hmms.. Konumuz magnetler..özel ilgi alanım:)) aslında epeyce fakirleştiğimi farkettim magnet açısından..En kısa zamanda bu alanda çalışıciim.. Ekleyeyim bari buzdolabındakileri,nasılsa bize uyku yok.. :s

 böylelikle nekka dağınık bi insan olduğum da ortaya çıksın bari:))

Bizim beyin ilk gençlik yıllarından kalma resmi,arkadaşlarıyla:))

 4 ocak 2010,kızım için önemli bir tarih ;)


 Yeğenim Meryem Semanur'un Çorlu'dan gittiği gün çizdiği resim;ben ve amcası..
:( özlüyorum onu..2 sene olmuş..

 bu kartpostalların üzerindeki tarih.....baktım tarih yokmuş:))ama en az 1970'lerden kalma..
denizfeneri,amerika'dan..

 ve elbette altınoluk'umuz..

ve ve ve elbette,hastası olduğum kasaba,Amasra..
bu magnetim çok kısa bi süre önce tamir edilemeyecek şekilde kırıldı,yine de atmaya kıyamadım amasra yazıyor ya:))yine yunuslu amasra magnetim de sizlere ömür oldu aynı kazada..:((

 bu da benim canım kardeşimin nikah şekeri..
"pardon sizin ASL neydi pardon..III" :))


 bunu da eltimin çok şirin bir yeğeni var Buse,o armağan etmişti teee bebekkene:))
şimdi kocaman kız oldu canım ya..

 rü.nün mıknatısı kopmamış olan tek magneti..diğer 4 ünü yapıştıracağız daha..:p

Aslı'yla buluşma hatıramız..:))

 vay canına bu balığı hatırlamıyorum:))ok'ka eski..ama yine arkadaki kart ,
Aslı'yla bir diğer buluşmamızdan hatıra..

 bu..rahmetli babamdan bana kalan 4 şeyden biri.
bir defterin arasında bulduğum kendi karalaması olan balık resimleri..
garip mi geldi size bunu burada tutmam:) 
benimle yaşıyor ama... 

ve rü.için omega 3 içiyoruz:) 
3 az gelir 5,6,8,9 ne bulursak içiyoruz..:)))

HEPSİ BU:)
***

1 yorum:

GüZeLCe dedi ki...

çok güzeller =)