18 Mart 2011 Cuma

Yağmur Yağarken...

"Yağmur..", dedim kendi kendime, " yağarken hem taşlara hem de denize yağıyor aynı anda.."

İlk kim demişti bu sözü unuttum.Hani bazı sözler vardır o kadar sizdendir ki,sizin miydi bir başkasının mıydı unutur gidersiniz..Bugün de böyle mırıldandım kendi kendime ,yağmura bakarken.. Keyifsiz bir günümdeyim galiba..O kadar ki Atölye'den bile soğukluk geldi içime..Oysaki ahretim benden kurabiye ister,daha mektup arkadaşıma kurabiye sözüm var.Bir de doğum günü kurabiyeleri yapacaktım sözde..Ve açılış..2 Nisanda eşimin açılışı var,ona çeşit çeşit ikramlıklar hazırlanacak;bu nedemektir,Ar-Ge! Gelgelelim içimden hiç bir şey gelmiyor..

Çok hüzünçlü bir insanımdır aslında:) Bunu söylerken bile neden komik olmak istediğimi bilmiyorum..Alakalı alakasız çok şey söylemek isteyen, ama sonuçta sadece gülümseyen bir bünyem var. Neyse.. Bu blog,kişisel olsa da "kurabiye ve şeker hamurundan müteşekkil yanlarına" halel getirecek duygusal patlamalara sahne olmayacak..:)) Yoksa ben diyeyim Etna,siz deyin Fukuşima Santrali-Japonya..o derece..:)) -tövbe yarabbi oradakilerin de Allah yardımcısı olsun:((-

Günün anlam ve önemi konuşmalarını pek sevmem..İçi boş ve ezbere anımsamaları riyakarca bulurum .Bu yüzden ,zaten ödedikleri bedelin karşılığını kişisel olarak veremeyeceğim aziz şehitlerimize sadece kendi çapımda dualarımı gönderiyorum..Ve bu 18 martta da çanakkale şehitliğini görememiş bir "ezik" olarak kederleniyorum..Şükürsüzlüğüm(üz),riyakarlığım(ız),canımı sıkıyor.......ve daha bir sürü susulası şey .....

Bugün de ağzımdan bal damladı hani:))

dıı end,olsun.


bu listenin çıktısını alıp mutfağa koymak gerek.. :(

4 yorum:

Nurefşan'ın Annesi dedi ki...

:((( bu liste beni bitirdi... Şükürsüzlüğümüz hem de ne şükürsüzlük:( Geçenlerde Kurtlar Vadisi Filistin'i izledim ve Filistin'de anne olmak dedim, Bin Muhteşem Güneş'i okudum Afganistan'da kadın olmak dedim.. diyorum hep işte isteklerimiz sınırsız ve hep halimizden memnuniyetsizlik ifadeleri, bazen kendime dair fazla hayaller kurarken bile aklıma bunlar geliyor utanıyorum:((( Çanakkale'den çıkarılacak daha nice dersler var ama ben şöyle bir etrafıma bakınca biz bu ecdadı hakettik mi diyorum:(
bu sefer hiç gülücük yapamadım..

Cahide dedi ki...

Ara ara olduğu gibi,bu kezde çok ama çok utandım:(((

Peri Tozu Fotograf dedi ki...

Ne guzel bir paylasim... Insani insan yapar degerleri hatirlatiyor. Cok sukretmek, elindekiyle yetinmek ne kadar buyuk degerler aslinda. Tuketimin cilginliga ulastigi bugunlerde ozellikle

bininci tekil şahıs dedi ki...

nankorlugum yuzume bir kez daha vuruldu.. ALlah hepsinden razi olsun, bizleri de onlara layik torunlar yapsin