18 Mayıs 2011 Çarşamba

Yeniden "Merabaa Dünyalııı ! Biz Dostuzzz! :)"

Zilin sesini duydunuz! :) Ara biitti... Ve yılın en sevdiğim zamanı geldi çattı!
Kermes zamanı! :))

Bizim ufaklıktan fırsat bulup ortaya akıllı başlı bişeyler çıkartamıyorum ;( Ama yine de kermes için bi şeyler yapmak istedim... Evdeki malzemelerle çocukların ilgisini çekeceğini düşündüğüm muffinler yapmayı denedim.

Bakın bakiym güzel olmuş mu :))






 
Sessizlik süresince aldığım kararlara (!) göre gurme olmamaya (!!) ve tarif falan vermemeye yeni yemek icad etmemeye karar verdim.:)) Yeni yayın döneminde (!!!) ,haddimi bilip beceriksiz bir kadın ve mızıldanan bir bebeğin ,kafası pek yerinde olmayan annesi olduğumu kabul ediyor ve şahane tarifler falan vermemeyi taahhüd ediyorum:))Yine de internetten bi yerden bulduğum (keşke neresi olduğunu hatırlayabilsem ve söyleyebilseydim;-/ bu konuda daha hassas olacağım inşallah ..) tarifi merak edeniniz olur belkim diyerek ekliyorum..Yiyenler beğendiklerini söylediler..Muffin işte.. beğenmemek pek mümkün değil:)

E-he de Kakaolu Muffin için malzemeler;
  • 2 yumurta (oda sıcaklığında)
  • 200 gr margarin (eritilmiş)
  • 1 su bardağı süt
  • 1,5 su bardağı şeker
  • 3 su bardağı un
  • 6 tatlı kaşığı kakao
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • tercihen üzerini süslemek için 1-2 paket bitter çikolata 
  • yine tercihen üzerini süslemek için ıncık cıncık pasta süsü ,bonibon ,hindistan cevizi ve sair şeker şeyler..
Yapılışına gelince,daha önce verdiğim "şeker kurabiyesi" gibi bi tarif olmayacak:)))) hatta direkt şöyle bi tarif olacak;" ıslak malzemeleri karıştırın ,kuru malzemeleri ekleyin .oooh bi güzel karıştırın ,oldu mu size kek hamuru (benimki ne hikmetse hiç sıvı olmaz!!bknz resimler!)heh..muffin kalıplarına o kek kağıtlarından koyun,içine hamuru dökün..önceden ısıtılmış 180 derede fırında 15-20 dakika pişirin ..kürdanla kontrol edin,hamur gelmiyorsa pişmiş demektir!soğuyunca üzerine benmaride erittiğiniz çikolataları sürün (evde bitter yoktu sütlüçikolatayla yaptım ve doğal olarak daha tatlı oldu siz bitter bulun derim)..sonra içinizden geldiğince süsleyin anacım.." bu 'kaaa! 
Haydin hepimize iyi günler:))

-nası? bayaa akıllanmışım di mi............;p-
****
NoT: dostluk garip ve güzel bi şeydir. bu dünyada vefa olmadığına inansam da ,Allah için dostluk,güzel bişeydir. demekki hâlâ ümid var:) dostlara ,yokluğumuzda bizi andıkları için ,nezaketleri için teşekkürler..sevgiler....

6 yorum:

**kalpkurabiye**deniz** dedi ki...

ah senii hoşgeldin şeker şey :))

CAHİDE dedi ki...

Hoşgeldin canım beniiim!! Çok sevindim inan. Çok sevdiğim bir dostum uzaklardan yanıma gelmiş gibi sevindim. kendine haksızlık etme be gülüm. Kimse anasından doğarken gurme olarak doğmuyor. Yavaş yavaş öğreniyoruz işte:) Çokta güzel görünüyorlar ellerin kolların dert görmesin tatlı hanım;)

Allah vefasızlardan etmesin.Selametle kal kardeşim...

neselihaller dedi ki...

merhaba, ellerinize sağlık, çoooookkk tatlı ve booooooll kilo yapıcı görünüyorlar

fuska dedi ki...

çok leziz görünüyorlar, eline sağlık

Peri Tozu Fotoğraf dedi ki...

Cok guzel gorunuyor, ellerine saglik :)

Bolat dedi ki...

offfffff tatlı krizim geldi